duminică, 13 mai 2012

Iubito, zi şi noapte, inima mea tânjeşte după un ceas cu tine




Iubito, zi şi noapte, inima mea tânjeşte după un
ceas cu tine, care să fie ca moartea - automistuitor.


Spulberă-mă ca furtuna; ia tot ce am; pătrunde-n somnul
meu şi fură-mi visele. Răpeşte-mă lumii mele.

                                           


În această pustiire, în ultima dezgolire a sufletului, să ne 
unim în frumuseţe.

          

Ah, zadarnic dor! Cine altul afară de tine, Doamne, mi-ar 
putea împlini acest dor?



                                                               Rabindranath Tagore



   Îmi era dor de Tagore... De fapt, aveam nevoie de el.






P.S.: Sculptura este făcută de  Yuriy Firsanov şi poartă foarte potrivitul nume - "Perfect Harmony". 














Cu drag, 
Ilinca.






Niciun comentariu: