vineri, 29 iulie 2011

Oana Pellea

Dragilor, în sfârşit, pot să mă "achit" de postul cu Oana Pellea. Să vă lămuresc: cu vreo 2 luni în urmă, găsisem pe Youtube emisiunea Eugeniei Vodă - Profesioniştii în care avea ca invitată actriţa Oana Pellea; ei bine, când să vă prezint şi vouă micul regal de trăiri profunde şi cultură, filmarea a fost retrasă de pe internet. Acum, graţie unui ajutor divin, filmarea a fost repostată pe site-ul emisiunii!

De Oana Pellea, omul autentic, religios şi bogat în spirit şi cultură, am auzit sau mai bine zis, am citit în cartea ei - Jurnal 2003-2009. Este o carte simplă dar încărcată cu trăiri şi sentimente încrustate în melancolie şi dor de cei dragi.

Nu pot să mă abţin de la a nu pune câteva citate care mă inspiră, cu care mă identific şi care-mi plac:

"Sigur că vorbesc cu Dumnezeu. Lumea asta pe care n-o înţeleg şi chiar am renunţat s-o înţeleg ar spune ca sunt puţin sărită. Dar cu cine să vorbesc, dacă nu cu El? Sunt convinsă că gândurile astea nu sunt doar ale mele, sunt convinsă că oamenii când se bagă în pat şi-şi închid pleoapele văd o beznă, dar, în întunericul acela, mai simt şi o prezenţă. În orice caz, mie mi se întâmplă de mică. Când mă culc şi închid ochii, nu mă mai simt singură. Cu ochii deschişi sunt mult mai singură."

Şi unul despre actorie: "Tata mi-a spus că, dacă, dintr-o sală de spectacole, măcar unui om îi faci bine, sau pleacă acasă cu tine în gând, înseamnă că efortul nu a fost degeaba şi poţi fi mulţumit. Macar un om!"

Bine spus: "Muzică veche, deci frumoasă. De ce tot ce are o istorie şi un praf aşezat îmi place mai mult decât ce sclipeşte? E un dat."

Deci numai câteva au fost!

Nu o mai lungesc, vă dau link-ul cu filmarea recomandându-vă această comoară, în special sufletelor sensibile care, la o privire mai atentă vor vedea mai mult decât un interviu în minutele urmatoare. Sper să nu-l retragă prea repede!

http://www.eugeniavoda.ro/ro/emisiuni/arte/oana-pellea

Cu drag,
Ilinca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

e un om special, i-am citit cartea acum un an