vineri, 13 ianuarie 2012

Violoncelul - ciudăţenii frumoase

După cum bine ştiţi, instrumentul meu preferat, care mă caracterizează şi la care nu ştiu să cânt (spre supărarea mea), este violoncelul. Cert e că şansa mea de a cânta la el este de muuuult apusă, dar ca să mai stâng dorul, vă arat câteva filmuleţe descoperite.

1 Începem cu o interpretare comică şi draguţă a unei gâzuţe asiatice în vârstă de 4 ani. Uf, viitorul meu baiat în variantă asiatică! Nu îmi imaginasem că poate exista un violonceluţ aşa micuţ!



Sincer nu mi-am imaginat copii cântând la violoncel până să văd filmuleţele astea. Am gasit şi o fetiţă! O rusoaică, Maria! Ea avea 6 ani pe atunci!



Am descoperit şi o violoncelistă care îmi place: Sol Gabetta. Din interpretările pe care le-am găsit, cel mai mult mi-a plăcut următoarea melodie:


 


Rostropovich în carcasa violoncelului tatălui său.


Cam atât deocamdată. Fug la repetiţie!




Cu drag,
Ilinca.

6 comentarii:

Anonim spunea...

N-am inteles cum te caracterizeaza...

ilinca spunea...

"Vocea" violoncelului caracterizeaza felul in care traiesc, simt si iubesc. Nobletea, tandretea si pathosul precum si clasicismul fac parte din mine. Violoncelul si pozitia violoncelistului simbolizeaza senzualitate si erotism (pentru mine).

Anonim spunea...

Si perfect te caracterizeaza..Armonia violoncelului contureaza minunat aceasta personalitate gratioasa a ta , Ilinca.Esti o clasica in toata firea si splendoarea ei.Eu intre timp ma ocup de el,de timp,sa mi-l petrec numarandu-l pana la urmatoarea postare! Tic-tac...

Te astept..aici..




Cu dragoste,anonimul!

Profa spunea...

Foarte frumos, Ilinca! Am citit şi ascultat cu plăcere. Mulţumesc pentru minutele de răsfăţ.Pup

Anonim spunea...

Dar nu esti deloc modesta! Esti nobila, tandra.
Vocea violoncelului e data de arcus, de cel ce stie sa-l manuiasca.

ilinca spunea...

Dupa cum vezi, am si eu violoncelistii mei preferati. Simt si vad diferentele interpretarilor.