marți, 27 decembrie 2011

De ce tac



Ştii tu de ce oare când sunt lângă tine,
Tac, - şi nici o vorbă să rostesc îmi vine?
Gândul meu se duce până într-atât
De adânc în fundul dragostei, încât
Dac-aş sta cu tine chiar o veşnicie,
Tot n-ar avea vreme înapoi să vie.

TH. M. STOENESCU


Tabloul aparţine pictorului Lambert Sustris şi este realizat între anii 1548-1550. Prezenţa lui Cupidon califică în mod sigur figura feminină ca fiind zeiţa iubirii. El îşi îndreaptă săgeata spre cei doi porumbei. Aceste păsări apar în mod tradiţional alături de cele două personaje şi reprezintă unul dintre atributele lor personale. Războinicul care soseşte din partea dreaptă este Marte, zeul războiului şi iubitul lui Venus.






Cu dragoste,
iubitului meu.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Simtirile , frumosul, arta, iubirea, ne intregesc existenta si ne ajuta sa devenim curand sublimi atat in interior cat si in exterior ! Numai increderea in existenta frumusetii va lepada taramul secetos in care predomina non-sensul oamenilor care nu constientizeaza spiritul, numindu-se deci ,nefericiti ! Marcheaza, artistule, urmele tale oriunde ai fi dovedindu-ti tie incredere si loialitate fata de arta,absoarbe doar ce-i divin si nu-ti lasa fortele sa-ti piara, caci ,fiind artist, putere reprezinti..

Cu drag,
prietena ta!

GM spunea...

Ma simt destul de incoltit in ciuda faptului ca imi dedici atat de multe lucruri, iar eu asa putine, iti multumesc iubito...Ma inchin in fata ta!

Catre cel anonim: Un adevarat prieten se arata:) asa ca arata-te izvor de cuvinte frumoase ce esti! Admir puritatea pe care o imparti cu autorul acestui blog, dar pentru a fi complet, arata-ti fata si autorul te va indragi mai mult! Respectele mele

ilinca spunea...

În iubire nu există condiţii şi nu există masură în a dărui şi a adora, Tudor.

Blogul este felul meu de a mă manifesta, este jurnalul meu. Şi eu sunt curioasă cine este bunul prieten anonim.

GM spunea...

Asa este, dar cred ca iubirea necesita o concurenta loiala,o armonizare a iubitilor, o spirala formata din doi nuclei ce se maresc si care urca spre cer si dincolo de el. O asa zisa "Stare de Crescendo" pe care eu vreau sa o promovez si sa o impart cu fiinta iubita, cu tine!

GM spunea...

Da-mi voi sa mai adaug conceptul care iti place si tie... Tango-ul!

ilinca spunea...

Cum sa nu adori, sa iubesti si sa nu te dedici unui zeu al spiritualitatii, al dragostei sacre si al optimismului?