joi, 8 martie 2012

8 Martie, Joi - II -

Am şi o continuare întrucât în prima parte vorbeam despre impresiile matinale. Iată ce am mai cules de-a lungul zilei:

Solitară prin Iaşul marilor iubiri. Plimbare cu tramvaiul. Unde sunt podoabele? Telefon. Iubitul ma bucură cu urări de dragoste si de prospeţime primăvăratică. Îmi promite.

 Banca dezmorţită în Piaţa Unirii. Citesc Sei Shonagon. Forfotă, poze, flori. Împraştii biscuiţi în speranţa că vor veni. Vin în cele din urmă. Un porumbel multicolor urca pe banca, face câţiva paşi pe carte(!!) şi se propteşte pe geantă. Nebunul mă masoară din cap până-n picioare. Îi întind palma plină de biscuiti bine aromaţi. Mănâncă din palma mea fară să ma ranească cu ciocul lui. Stă cu piciorul pe degetul meu. Îi simt căldura corpului şi fragilitatea. Ca să mă lase să plec la film, ceata porumbeilor se multă pe acoperişul dantelat al hotelului de iz vechi. Prietenul meu pleacă cu ai lui. Dragul de el!

Cinema vechi, vechi dar curat. Îmi place să dau de angajaţi  amabili. Film românesc altfel decat cele româneşti - Marcel Iureş. Părăsesc sala cu bucuroasă. Patru femei au vazut proiecţia de la 15:30.

Mică întâlnire cu femeia roşcată cu ochi verzi. Verde clar, divin. Ochi vii! Dezleagă misterul postului anterior - poţi să te ascunzi de privirile ei? Îi arăt trandafirul de sub sân.

Cu niţică bucurie
Mai merge o călătorie!

Poezie mult-aşteptată scrisă de femeia gotică. Despre mine. Trei barbaţi locuiesc în mine... Fără cuvinte. Sunt emoţionată!

O zambilă!





Doamna Sei:

Lucruri depărtate, şi totuşi apropiate

Raiul.
Drumurile corăbiilor.
Ibovnicii.




Cu drag,
Ilinca.





P.S.: Mă tot obsedează gândul că poate l-am ţinut pe Iisus în palmă. Prea nu era la întâmplare privirea lui.




3 comentarii:

GM spunea...

fara cuvinte... doar.. fara cuvinte!

Profa spunea...

Am vazut trandafirul de sub san!!!! :)

Anonim spunea...

Sei Shonagon a vremurilor noastre!