miercuri, 11 ianuarie 2012

Sunt oameni






Sunt oameni de iarba
care  se iubesc în parcuri,
şi paznicii trec fără să-i vadă.

Sunt oameni de fier
care-şi spală trupul în flăcări
şi atingerea lor topeşte gratiile.

Sunt oameni de pământ
care îşi lasă hainele în şifonier,
când se întâlnesc cu copacii,
pentru că hainele îi fac să se bâlbâie.

Toţi pleacă la fel
ca pentru o plimbare în grădină,
lăsând în urma lor uşa larg deschisă.


Nora Iuga


Şi o "minunaţie minunată minunacioasă":




Sunt într-o goană continuă după timp, odihnă, cărţi şi calculator - dar merită. Îţi mulţumesc pentru amabilitate, admiratorule fidel!


Va pup,
Ilinca.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Ooo minunat! Multumesc ca ma infrumusetezi.





A ta anonima.

GM spunea...

Si sa nu uitam de oamenii ce sunt oameni, care iubesc iubirea! Frumos draga mea!

Anonim spunea...

Cat iti poate lua un copy-paste?

ilinca spunea...

Cat iti poate lua tie sa citesti ceva frumos si sa nu vii cu atitudini urate in fata unui om care apreciaza frumosul?

GM spunea...

da de unde stii tu ca nu e scris dintr-o carte, draga anonimule?

Anonim spunea...

Pai, e exact acelasi lucru...tot o reproducere!
Ideea e ca laudele sunt pentru autori. De ce sa ni le asumam?
Felicitari, Nora Iuga!

GM spunea...

De unde ai fi stiut tu( in cazul in care probabil nu ai fi stiut, nu bag mana in foc) de Nora Iuga, daca nu ar fi promovat-o cineva? In cazul in care nu ai observat Ilinca incearca sa educe oamenii, cu putinul(MULT) pe care il ofera... Asa ca totusi eu cred ca e de apreciat munca unui om care doreste sa faca ceva....Nu ti se pare usor sa critici? Incearca sa depui acest mic efort si ai sa vezi ce inseamna sa sara cineva cu gura degeaba... Hai ca suntem oameni, nu suntem la fel, dar putem fi uniti!

ilinca spunea...

Eu nu mi-am asumat meritul pentru aceste versuri. Tocmai de aceea am precizat care e autorul lor. De ce ma ataci cand eu incerc sa promovez cultura?

Anonim spunea...

melodia asta e in vama la rasarit in fiecare dimineata:X inainte sa rasara soarele pe plaja si in timp ce rasare. si lumea face baie si fumeaza si se uita adormiti:X

ilinca spunea...

Foarte interesant ce spui, Magda! Bolero e una din melodiile mele preferate care ma binedispun!