vineri, 30 decembrie 2011

Să rămân singură şi goală de gând


Să rămân singură 
Şi goală de gând
Cum numai brazii şi pietrele
Sunt singuri şi goi.
Să spun 
Auzului meu să adoarmă
Şi ochilor mei să se-nchidă
Aşa cum 
Cândva 
Brazii şi pietrele 
Au renunţat la ochii
Şi la urechile lor.
În tăcere şi întuneric
S-aştept să zăresc
Prin strălucitoarele crăpături
Ale sufletului meu răsturnat peste mine -
Soarele veşnic şi orb
Împlântat în zăpadă...


Ana Blandiana



 Dragilor, aceasta este ultima mea postare din 2011. Poezia Anei Blandiana - Să rămân singură şi goală de gând şi o superbă melodie compusă e Michael Nyman - If (ultima mea obsesie!!). Nu-mi rămâne decât să vă urez multă inspiratie, putere de muncă şi spor la culturalizare. Despre dragoste şi sensibilitate - vorbeşte blogul.













La mulţi ani!
Ilinca.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce postare frumoasa! Si ce melodie!

dreamer spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

o poezie superba la fel ca si autorul acestui blog! Felicitari.... (P.S. Si pentru tine sa stii, ca niciodata nu vei fi singura)

GM spunea...

La multi ani! Te iubeste Guramulta Tudor!