luni, 16 aprilie 2012

Desen.

Cu ceva vreme in urma cand ma apuca "inspiratiunea ingenioasa" mai si desenam. Mai precis, cred, prin liceu. M-am gandit sa nu abandonez "creatiile" intr-un dosar si sa vi le arat si voua, asa cum sunt ele.

Multe dintre ele sunt dintr-o perioada in care eram obsedata de paiate, clovni si bufoni.



1 Inspirat de Eminescu.
























2 Nud (multi nu si-au dat seama de ce vrea sa insemne desenul asta)























 3 Inspirat de femeile lui Dali si obsesia mea pentru paiata.
























4 Nud - paiata.






















5  Bufon "satanic".
























6 Paiata disperata.
























7  Bufonul "musiu". Desenul, sincer sa va spun, e facut cu gandul la viitorul meu barbat.
























8 Razi, paiata!


























Cam astea sunt cele mai reusite desene pe care le-am facut vreodata.




Cu drag,
Ilinca.






Un comentariu:

Profa spunea...

He, heee...eu le stiu de mai demult si imi plac si acum ca si atunci, adica imi plac teribil.