sâmbătă, 12 mai 2012

Fotografie























 

Poate într-o zi chipul meu vi se va părea aspru.
Un chip aspru dintr-o fotografie veche
vândută la târgurile de antichităţi de pe Lăpuşneanu
sau cine ştie din ce colţ de lume.
Antic, trecut, de demult.

Poate în asprimea mea veţi distinge
si unele note - timide - de emoţie,
sentiment matern si dragoste.
Spun poate!

Nu cred că figura mea va fi căutată!
Nu, pentru că nu sunt populară vremii mele,
nu sunt contemporană.
Prin urmare, figura mea nu va atrage decât oameni bizari,
cu gusturi ... extravagante?

Căutătorii de relicve, micii cumpăratori de emoţii amorţite
(ipostază în care mă aflu şi eu uneori)
sau vânzătorii nu vor şti cărei perioade să mă atribuie măcar.
Fotografia mea va fi o eroare continuă de calcul.
Pe o tarabă.








Cu drag,
Ilinca.

Un comentariu:

GM spunea...

m-ai miscat!