sâmbătă, 6 iulie 2013

La vita e "bella" in Targu Neamt!

Dupa cum bine stiti, m-am nascut si am crescut in Targu Neamt. Iubesc orasul asta pentru fondul cultural - pe strazile astea au pasit candva Stefan cel Mare, Veronica Micle, Mihai Eminescu, Ion Creanga a carui casa o gasim in Humulesti. Acestea sunt NUMAI o parte din numele des auzite odata pe aici. Acum e acum! Eu imi petrec momentan vacanta de vara aici. Si, ca orice  cetatean doritor de a fi informat, m-am uitat in programul zilelor orasului, acum in desfasurare! Au fost cateva nume care mi-au placut - muzica medievala pe care abia astept sa o ascult diseara - dar cand am ajuns la (permiteti-mi sa scriu asa cum vreau eu) conecter, smiley si elena gheorghe, am ramas cu gura cascata! Si atunci, ca si in alte dati, mi-am exprimat durerile pe contul primarului. Nu este prima data cand imi spun parerea, am apreciat si mi-am spus doleantele si in alte randuri. Si asa am facut si acum. Dar iata ce a iesit.


Ilinca Istratea publicat înDaniel Harpa

Niciun comentariu: