joi, 6 octombrie 2011

Fara nume






















Pentru dragoste:


[Fără nume]

O carte-mi ţine-ades tovărăşie
Şi-a mai rămas pe rândurile ei,
Ca pulberea de soare străvezie,
Lumina unui gând din ochii tăi.

Stau astfel vremea fără s-o mai număr;
Mă-nşala visul bun şi mă gândesc
Că-mi urmareşti lectura peste umăr,
Şi, dacă taci, e pentru că citesc.

Magda Isanos


Îmi era dor de "valiza mea cu bijuterii".

Cât despre cei din Iasi, vă poftesc la Festivalul International de Teatru pentru copii si tineret. Zilele astea trupe din Anglia, Olanda, Franţa, Austria, Polonia, Germania, Italia dar şi de la Iaşi, Bucureşti, Cluj, Tg Mureş şi Galaţi vor susţine spectacole în cadrul festivalului.

Azi am asistat la spectacolul "Scufiţa Roşie" montat de Compania Louis Brouillard din Paris. A fost o experientă interesanta. Jocul actorilor a fost impecabil, iar decorul simplu dar destul de sugestiv. Chiar acum, ma duc sa-l mai vad.

Aş vrea să postez mai multe, dar nu-mi mai permite timpul. Acesta e primul post de cand a început o nouă etapă în viaţa mea.

A voastră,
Ilinca

Niciun comentariu: