luni, 13 februarie 2012

Coarda sensibilă


 

Lasă melodia să cadă şi citeşte.


Mă tot întreb de ce trebuie să fiu constrânsă, de ce mediul în care trăiesc îmi sufocă spiritul şi de ce vrea să-mi iradieze sensibilitatea. De ce ar fi normal să fiu bolnavă si nefericită ca artist?

Eu sunt fericita, totuşi! Sunt fericita când mă trezesc îmbrăţişată, sunt fericită când mănânc portocale, când ascult muzică mea simplă şi când stau cu mine în linişte. Fericită sunt numai în afara infecţiei.


Există atâtea cărţi care aşteaptă să ne găzduiească, care ne aşteaptă cu coperţile deschise şi ... unde vrem să mergem noi? Refugiază-te!






Să ne păstrăm cu sfinţenie gramul de umanitate care ne-a mai rămas. Să ne alegem oameni care ştiu să scoată nota fină din coarda sensibilă.





Acest post este o rugăminte adresata mie.




Cu drag,
Ilinca.

2 comentarii:

GM spunea...

Sa mananci mai multe portocale iti zic! ehee, glumesc... si totusi, sa mananci!
Ai mare dreptate in ceea ce spui, asa ca sa vedem fapte, nu vorbe!
(E valabil pentru toti cei care citesc acest post!)

Profa spunea...

Daaa, sa mananci neaparat mai multe portocale, Ilincuto!!!