miercuri, 1 februarie 2012

Ultima descoperire!

Iata ce am descoperit in pauza de masa azi: o violoncelista, Tina Guo!

Are 26 de ani, e cunoscuta pe plan international ca violoncelista solo cu un repertoriu din urmatoarele genuri: clasic, rock, metal, fusion. Este o persoana multitalentata, asa cu trebuie sa fie un artist si este superba. Cateva melodii:

Marioneta si violoncel si arta:



O alta melodie care imi place. Cat despre videoclip... mai putin, e cam ciudat si aminteste de alte chestii obscure care, cica, guverneaza lumea. 




Eu nu am pierdut-o, dar imi place melodia:



Clasica Air a lui Bach:


Si ultima piesa, foarte linistitoare:






Sper sa va placa!






Cu drag,
Ilinca!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place foarte mult!!!!!!!!!!!!!!
Ma relaxeaza cumplit..............
Simplu...
Frumos, ca de obicei, ne surprinzi cu frumuseti rare,n-avem cum sa iubim negativ aceste comori!

Mai daruieste-mi postari sa-mi nutresc sufletul.Esti un adevarat adapost spiritual.
Imi indulcesti zilele.



Anonimul

GM spunea...

UHAAA!!! Fantastic, tema asiatica, metal , aah... intr-adevar un hybrid! Felicitari, frumos postul!

GM spunea...

... si multumesc pentru ce ai mentionat in legatura cu piesa "I lost my love in the wind"... Te iubesc!