sâmbătă, 4 februarie 2012

La fille sur le pont

Prolog: Ieri seară, iubitul meu mi-a spus o mică poveste. Mahatma Gandhi întrebase de ce ţipă oamenii când se ceartă. Nimeni nu a ştiut. Gandhi a spus că oamenii fac asta pentru că în momentul acela simt că sufletele lor se îndepărtează unul de celălalt...























Tocmai am terminat de văzut un film... FORMIDABIL!! Mai exact, La fille sur le pont cu Vanessa Paradis şi Daniel Auteuil. Povestea se desfăşoară sub semnul jocului şi al hazardului condimentate cu multă dragoste.
























 Sincer, nici nu am cuvinte să descriu filmul. Sunt speachless! Şi jos pălăria! Vă arăt două melodii care fac parte din coloana sonoră şi care caracterizează filmul. Noile mele melodii obsedante:







Vă invit să vizionaţi filmul.



Cu drag,
Ilinca.

2 comentarii:

GM spunea...

frumos, astept sa vad si eu filmul La Fille sur le Pont, mai ales ca am auzit de el ca este unul bun!

Profa spunea...

Este, Tudore! Sa-l vezi neaparat!!!!