joi, 2 februarie 2012

Mereu in expeditii


În seara asta m-am "dat cu barca" pe Youtube, bineînţeles, în cautare de nou. Şi am gasit ceva care m-a calmat (sunt în prima sesiune din viata mea, înţeleşi să fim!). Am gasit un compozitor pe nume Ryuichi Sakamoto. Compozitor, actor (încă nu am vazut nici un film în care joacă), producător, pianist şi ... japonez. 
















Aşa că vă invit să vă relaxaţi. 


Prima melodie face parte din coloana sonoră a filmului La răscruce de vânturi, varianta din 1992 cu (minunata) Juliette Binoche şi (fermecătorul) Ralph Fiennes, pe care îl şi recomand (dar mai întâi citiţi cartea!!).










Ceva indian - adorabil!! Indian not  Bollywood!






Una romanţioasă: 






O melodie "element". Ca o ploaie de primăvară. Privat, aerisit.












Cam atâta. Lista ar putea să fie mult mai lungă, dar vă mai las şi pe voi să-l descoperiţi pe Ryuichi Sakamoto. 









Cu drag,
Ilinca.








P:S.: Mă bucur că v-a plăcut postul anterior. Mulţumesc mult pentru aprecieri!!

Niciun comentariu: