duminică, 28 august 2011

Poemele iubirii V






















Mi-am travestit, să-ţi fiu pe plac,
Emoţia şi vehemenţa
Într-o domoală inimă lipsită de mânie.

Dar cel mai mult mă preocupă,
Din clipa-n care mi-ai plăcut,
Cum aş putea-ntr-o zi de tine să mă satur!

 - Căci reazimul mi-l pierd şi siguranţa,
Atât mă bântui, atât mă obsedezi
Şi îmi devii esenţial!
Nici viaţă nu văd, şi nici cer
Decât prin uşuratecul vitraliu
Ce-l face noru-ţi trecător.
- Sufăr, şi cugetul nu conteneşte-a mă certa,
Urăsc dorinţa asta care mă sfârşeşte!
Căci sufletul firesc voieşte
Viaţa să afle singur şi să se bucure de ea...

Anna Brâncoveanu de Noailles


P.S: "Pluteşte drept înainte, şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigur că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru a-ţi răsplăti îndrăzneala."  Regina Izabela către  Cristofor Columb


Cu dragoste,
lui T.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sublim! Fantastic! Cata frumusete! Cata dragoste! Cata traire!!! Te pup,Ilincutz'! :*:*

Anonim spunea...

Sa mai postezi astfel de minunatii!!

Anonim spunea...

Se vede ca esti iubitoare de frumos. Felicitari ai aici lucruri grozave!

Cu simpatie,
Gabrielle

ilinca spunea...

Mulţumesc frumos pentru comentarii! Promit să caut lucruri minunate şi calitative în continuare, care să vă încânte şi să vă inspire.

A voastră,
Ilinca.