marți, 30 august 2011

Portretul artistului






















Câteva săptămani şi încep drumul. Câteva săptămâni şi oportunităţile şi activităţile vor curge - daca nu curg, măcar picură! Câteva săptămani şi învăţatul, noutăţile şi munca mă vor sustrage. De la ce? Gândiţi-vă.

Scenă. Păpuşi. Machiaj. Repetiţii. Informaţii. Ore de repetiţii. Ilinca prelucrându-se. Marionete. Ilinca se şlefuieşte. Clown. 5 ani.

Jos am postat o poezie dragă mie, Portretul artistului.
Am incaltat cu pantofii mei
Drumul.
Cu pantalonii am imbracat copacii
Până la frunze.
Haina i-am pus-o vântului
Pe umeri.
Primului nor care mi-a ieşit în cale
I-am pus în cap
Pălăria mea veche.

Apoi m-am dat înapoi
În moarte
Să mă privesc.

Autoportretul
Îmi reuşise de minune.
Asemănarea era atât de perfectă,
Încât, uitând să mă iscălesc,
Oamenii au scris ei singuri
Numele meu
Pe o piatră.

Marin Sorescu

 Iertaţi-mi umila revărsare de gânduri.

Cu sinceritate,
Ilinca.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa ai succese mari pe parcusul acestui drum! :*